mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

Torsdag 26 Maj

Publicerad 2016-05-29 20:39:10 i Allmänt,

Återigen har jag lyckats skriva fel månad, dock inte denna gång👍😂! En vecka sen sist och det är inte acceptabelt..!
 
I Lördags var vi på släktträff på min farmors sida, gud vad jag saknar henne🌹😥 Det är så himla kul att träffa alla för  det är ju verkligen som att träffa en del av farmor och farfar är så himla glad❤️ Sist vi hade släktträff var för fem år sedan, så en hel del hade hänt! Nästa gång är det Svea & Elsa som växt! 
 
 
 
I Söndags var vi ute hos familjen Hedberg/Söder hela dagen och det var så himla mysigt! Barnen letade efter skatter, vi satt ute och fikade, karlarna lade marksten, barnen busade ännu mer, vi åt lunch, kollade på kaninen och hästen, de lades ännu mer marksten, vi gick på promenad med kidsen.. Ja en helt fantastisk dag med underbara vänner❤️
 
 
 
Utöver detta har de inte hänt speciellt mycket, vi har varit på promenader, jag har jobbat och vi har sått gräs här hemma, de där roliga som måste göras ni vet😅
 
 
 
 
 
 
Nu har vi planerat Elsas dop och det känns väldigt skönt! Hon växer så fort så jag har haft lite smått panik, men nu äntligen är det spikat! 
 
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela