mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

Tisdag 17 April

Publicerad 2016-05-17 20:32:53 i Allmänt,

Exakt en vecka sen sist..
Jag har blivit så otroligt dålig på att uppdatera er om läget här hemma, ledsen för det!
 
Idag har jag alltså jobbat för första gången på väldigt länge. Det kändes såklart vemodigt att lämna tjejerna imorse och våra mysiga mornar, men väl på jobbet flöt allting på bra! Mycket som förnyats under den här tiden men de sitter ändå i ryggmärgen och på eftermiddagen var det som att man aldrig varit borta.. Jag har så sjuukt ont i fötterna nu, är inte van att gå så långt som jag gjort idag, pjuuuh😅
 
Här hemma har det inte hänt speciellt mycket alls. Tjejerna har varit tokförkylda och vi har tragglat på med nässpray och ögondroppar. Svea mår mycket bättre sen vi började att behandla hennes förkylning som en reaktion på pollen. Vi hoppas att hon slipper detta nu! Elsa har hostat en hel del på nätterna vilket resulterat i att hon har sovit mellan oss.. nu vill hon inte göra annat, såklart! Gummsan, man får passa på så länge dom vill tänker jag❤️ ! Hon har iaf sovit utan matavbrott två nätter i rad och de är vi väldigt glada för!
 
I helgen var vi på Ösbydagen hela familjen och som jag njöt. Jag älskar när umgås allihopa, och att få se lycka i ens barns ögon är det nog inget som slår. Vi var där med familjen Sverkersson/Blomqvist, så vi hade bästa sällskapet också, toppendag!!
 
 
 
 
Vanlig syn när man ska bädda om Svesen😍
 
I veckan som kommer har vi inte mycket alls planerat! Ska träffa Elin imorgon och kanske Sofia&Viggo😃 På Lördag ska vi på släktträff, det ska bli himla kul! 
 
Ha en fin kväll😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela