mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

Lördag 7 Maj

Publicerad 2016-05-07 21:15:13 i Allmänt,

I natt när vi kom hem gick det jättebra att natta barnen i sina sängar, men natten var inte så rolig.. Både Svea och Elsa hostade riktigt mycket och djupt ner halsen, hemskt att höra.. Vi bullade upp så mycket de gick med kuddar och grejjer, sen sov nog både jag och Samuel med ett öga öppet! Imorse rann snoret som tusan och båda kändes även lite varma.. Tror att det berodde på blåsten nere vid vattnet igår, samt att det var varmt i solen men ganska kyligt i skuggan, de ställer till det! Vi var bjudna på kalas idag, och det slår ju aldrig fel.. Kändes dumt att dra med barnen och smitta ner alla där, jättetråkigt! Men grattis till lilla Vincent😃, vi kommer i veckan istället🎁🎈
 
Sprang in på Evaś butiken en sväng igår när jag var nere på stan! Ligger alltså i gallerian om någon missat. Till min stora glädje hade dom börjat med barnkläder, utöver allt annat fint som finns därinne😍! Perfekt! Köpte tre plagg som kommer vara så fina på barnen i sommar☀️ Tänker mig en liten solhatt och sandaler till, underbart! Om ni har vägarna förbi måste ni svänga in och kolla!
 
 
 
Lilla Svesen ska såklart ha en häst på magen! Blir fint med ett par leggings till:)
 
Nu är karln min ute på äventyr så jag har hela soffan för mig själv ikväll, kan inte blir bättre😃👌
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela