mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

Torsdag 23 Juni

Publicerad 2016-06-23 22:01:39 i Allmänt,

Midsommar imorgon känns helt fantastiskt🌸
 
Nu har äntligen Maja flyttat hem till oss! Jag och barnen hämtade henne igår och det har gått superbra. Hon är så otroligt snäll, men tycker att barnen är lite skumma.. Små varelser som gör konstiga och oförutsedda ljud, huuua😁 Det är ändå stor skillnad idag så om någon vecka är hon nog helt med på noterna, känns så kul😃! 
 
 
Både Elsa och Svea har åkt på en lindrigare förkylning som jag hoppas ska vara något bättre till imorgon! Nu ligger båda och sussar så sött i sina sängar.. 
 
Imorgon ska vi ut till Broddbo i vanlig ordning, den här gången till Elin&Kam! Lite lunch och dans runt midsommarstången, underbart! Jag ÄLSKAR midsommar, oavsett väder🌸! På kvällen får vi se vart vi tar vägen, vi har lite olika alternativ. Det beror på barnens tillstånd, samt hundens nu förstås😁
 
Karln är på villovägar, så ikväll har jag soffan för mig själv👍! Då gäller det att passa på att plocka fram godsakerna så har jag allt för mig själv!
Ha en toppenbra Midsommar😘🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela