mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

Dop

Publicerad 2016-06-19 21:28:03 i Allmänt,

Igår hade vi dop för vår älskade Siv Maria ELSA💕
Vi var i sockenkyrkan, precis som när Svea döptes och många av våra nära och kära var på plats, underbart! 
 
Elsa var svintrött precis innan det var dags och jag var helt övertygad om att hon skulle gråta sig genom ceremonin, men hon var så himla duktig! Svea satt på bänken med farmor och var så duktig hon också! Alla barn var superduktiga😃! 
Sture, som döpte Elsa har även döpt mig och Samuel och det är ju himla kul! Dopklänningen har också en lång historik, min mamma, jag, min syster, Svea och Elsa har alltså döpts i den samt runt 40 andra barn, kul! Måste säga att mormor är en jäkel på det där med tvättning, lika fin klänning som för 50 år sedan! 
 
Efter kyrkan åkte vi alla hem till oss och vi bjöd på fika. Vi är så otroligt tacksamma för alla som dök upp och de supersuperfina gåvorna som Elsa fick! Återigen, tack så hemskt mycket till er som närvarade och läser detta💕🙏
 
Nu har jag dragit på mig väääärldens dunderförkylning och de suger ju rätt hårt.. Svea har varit kinkigare än vanligt nu vid läggning och hon börjar också bli förkyld.. Så jäkla typiskt till denna vecka då vi har massa kul inplanerat..😩 
Vi ska träffa Sofia&Viggo, vi ska bada med Frida,Kicki och barnen om vädret tillåter, vi ska få hem vår nya familjemedlem Maja och så är det ju även Midsommar på fredag och då vill man gärna vara pigg! Så nu håller vi verkligen alla tummar och tår på att vi kan göra alla dessa kuligheter🙏 Ha en fin kväll kära vänner!
 
 
 
💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela