mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

20 Juli

Publicerad 2016-07-20 13:06:46 i Allmänt,

Ooh sweet summer☀️🙌!
 
Nu är det äntligen semester för min del också och vi har massa roligheter att se fram emot! 
 
I Lördags var det äntligen dags för Samuels 30 årsfest, och vad lyckat det blev! Vi hade tipspromenad, 5-kamp, grillade hamburgare och bara umgicks, supertrevligt! Det blev precis som vi hade hoppats på💃 Dock blev de mindre bra vid kvällens slut, men de är inte vår förlust och vi kommer ihåg tiden innan😃
Samuel har fått så otroligt fina presenter av våra nära och kära, ni är helt underbara💕
 
Nu sitter vi i bilen påväg upp till Rättvik. Förmodligen blir vi kvar en eller två nätter i Karin och Lennarts husvagn. Även om det bara handlar om en kort visit så ska det bli skönt att komma iväg och koppla av! 
 
Måste skryta om mitt hår också! Jag är SVIN nöjd!!! Hade tid på Cut&Blow i fredags, som jag nämnde i tidigare inlägg och jag kunde nog inte ha gått därifrån med ett bredare leende😃! Så. Jäkla. Grymma! Gå dit om ni vill bli sommarfräscha, ni kommer INTE bli besvikna🙌!
 
 
Här kommer lite bilder från festen💃
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr kom inte riktigt alla med, men här är ett glatt gäng iaf😃
 
Nu ska jag njuta av semestern☀️! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela