mariasoderberg.blogg.se

Välkommen! Här kommer det handla om allt vad det innebär att vara mamma till en busig liten tjej och en massa annat💎🌟 ENJOY😃!

12 Juli

Publicerad 2016-07-12 22:26:01 i Allmänt,

Hopp i galoppen, hej vad det går..! 
 
Jag har återigen varit sämst på det här med uppdateringen, men de händer så sjukt mycket hela tiden! 
Massa kalasfirande, dop, nu i helgen är de världens bamsefest! Tiden räcker liksom inte till. När man väl kastar sig ner i soffan så är man helt slut och ögonen står åt alla möjliga håll pga tröttheten.. Pjuh! 
Nu har vi allting under kontroll inför helgen men vi är långt ifrån klara med allt! (Det som är under kontroll är "att göra listan" haha 😅😂!)
 
Barnen mår i allafall toppenbra och busar som aldrig förr. Elsa ska ställa sig upp mot allt och gärna göra en tendens till att gå, trots att hon ej har någon som helst kontroll på kroppen, precis som sin far i den åldern, haha skrutthöna! Svea är i en väldig trots just nu och allting är värt att "bråka" om... trötta föräldrar. Det är så himla svårt att tackla.. Man känner sig helt maktlös vissa gånger, men de är väl nöta nöta nöta som gäller! Det är ändå så kul att se hennes utveckling och hur otroligt mycket hon förstår och kan uttrycka nu☺️
 
Idag har jag jobbat i vanlig ordning och det har gått bra. Man har kommit in i allt igen nu, men jag förstår inte hur tusan man ska bära sig åt sen när det är fem dagar i veckan, jisses! 
 
På Fredag ska jag till Cut&Blow och bli fin i håret inför festen, längtar såå💕 
Jag ska verkligen försöka hålla er uppdaterade under veckan, men känner jag oss rätt så kommer vi förbereda till långt in på natten varje kväll för att allting ska bli så bra som möjligt💃😃
 
Ha en fin kväll😘
 
 
 
 
 
 
 
 
Liten bilduppdatering på senaste veckorna☺️💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela